петък, април 10, 2009

Реклама за хапване...



Може би, за да се преборят с кризата в рекламата, вестниците "атакуват" вкусовите папили на консуматорите...
Всичко се ражда от инициативата на Adnan Aziz и Jay Minkoff, американски предприемачи, които създават и лансират на пазара First Flavor, лента която може да се яде и да се ароматизира по избор. Приложена към вестници или списания, по магазини или при директен маркетинг, дава възможност на консуматорите да опитат вкуса на храни, напитки и т.н.




Благодарение на подписания наскоро договор между First Flavor и US Ink- производител на мастилото, с което са отпечатани множество американски списания и вестници, "овкусената" лента се появява и между страниците на американската печатна преса. Така че, от днес нататък, читателите отвъд океана, ще намират рекламни "ароматизирани" кърпички с вкуса на рекламирания продукт. Сред първите инвеститори в този нов вид реклама са марки като Welchs- производител на плодови сокове, Skyy Vodka и Captain Morgan.
Договора между First Flavor и US Ink може да бъде последния спасителен пояс за рекламата в "хартиените" новинари, която е пред пълен колапс поради кризата и неспирното разрастване на интернет. За разлика от визуалните реклами, "овкусената реклама" разчита на физическото въздействие, което не може да се осъществи в мрежата. Освен дотогава, докато не бъде създадена технология, даваща възможност за дигитализиране на вкусовете и за тяхното теглене от мрежата.
В очакване да опитваме вкуса на нова марка кренвирши с едно близване на екрана, гризването на парченце нашенско "тебеширено" сиренце, изхвърлено от CD четеца или пък дегустацията на вино, пълнещо чашата ни от кранчето на USB-то, (както в USB Wine- това си е вече блян!)..., ще си "хапваме и пийваме" от книжната преса.
0 коментара:

Публикуване на коментар